Известие

Collapse
No announcement yet.

147 jtd придърпва между 1800 и 2300 оборота

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 147 jtd придърпва между 1800 и 2300 оборота

    Здравейте от скоро карам Alfa 147 1.9 Jtd която има проблем с придърпване между 1800 и 2300 оборота когато и се подаде по рязко газ,при нормално подаване не се усеща.Водих я на комп. диагностика и показа грешка в клапана на турбото.Някой знае ли за какво става на въпрос понеже никой до сега не ми е обяснил достатъчно ясно.Аз съм от Бургас и проверих на няколко места дали се продава този клапан.Отговорът беше че е комплект с турбото.Мнения чух много до сега и вече незнам какво да си мисля.Ще съм благодарен ако някой е наясно по въпроса.Мерси.

  • #2
    Забравих да кажа че диагностиката показа че турбото работи перфектно.

    Comment


    • #3
      За кой клапан става въпрос-електрическия или вакуумния.Ако е соленоида-ел.клапана той се сменя за 5 минути и струва около 100-120 лв.Това е една от немските части в алфата които се скапват периодично и само влияят зле на имиджа на марката.
      Last edited by alfageorgi; d.m.y г., 18:02.
      Alfa Romeo Giulietta 170hp

      Comment


      • #4
        Кажи нещо и за другия вакумния клапан.

        Comment


        • #5
          Вакуумния клапан е на самото турбо.Вижда се добре от горе като погледнеш мотора.Можеш да го пробваш дали работи и дали не е заял , като извадиш гуменото маркуче което излиза от долния му край и отива във соленоида-ел.клапана който е на гредата -гора зад водния радиатор.Издърпваш въздуха от това маркуче и ако всичко е наред буталцето което се вижда от горната част на клапана и е свързано директно с турбото трябва да потъне надолу .По принцип хода на буталцето на ел.клапана е регулируем , но ти не пипай защото това е работа за спец т.к. от хода зависи работата на цялото турбо.Ел.клапана пък може да го пробваш като му подадеш 12 волта .Трябва да чуеш характерно чукане защото соленоида е един обикновен ел.магнит с клапанче което отваря и затваря вакуумната магистрала.Ако и двата клапана са наред провери всички маркучета и тръбички между двата клапана и тези отиващи към задната част на мотора .Ако има пробив -спукани или скъсани маркучета вакуумната системата не работи нормално и това се отразява та работата на турбото .В краен случай се влиза в авариен режим на мотора.
          Alfa Romeo Giulietta 170hp

          Comment


          • #6
            Ок утре ще ги огледаме в сервиза тези неща и ако ми се размине скъпия ремонт ще имам да черпя.

            Comment


            • #7
              Днес бях в сервиза като отидах подготвен.Разпечатах на хартия това което си ми обяснил за да го дам на майсторите да го прочетат.Погледнаха всичко което си казал.Двата клапана работят и няма скъсани маркучи.С две думи всичко изглежда перфектно ама не е.Между другото бера ядове и с едно външно каре,за смяна ми е ляво външно.Купих си и се оказа че е за същата кола ама 101 коня.То и карето изглежда същото ама е по-малко.После се оказа че каре за 115 коня няма в целия Бургас (ебати и тъпия град сме по принцип).Сега чакам каре от Варна.А относно проблема с придърпването той си остава нерешим.Майсторите вдигат рамене и нищо немогат да ми кажат.Единствено ме посъветваха да съм и разтриел кокалите малко ако имало нещо запушено да се отпуши.На единия майстор колата му така станало,Пасат 5 е.Това е ако някой може да ми помогне с малко инфо ще бъда благодарен.

              Comment


              • #8
                Добре де , сега показва ли пак грешка в клапан при диагностиката.Ако показва и клапаните работят както са ти казали проблема е със сигурност някъде по системата от маркучета и тръбички.Те са толкова малки като сечение , че и най малкото отклонение-сплескано , огънато , пробив въобще отклонение от нормалното води до проблем.Поне при мен беше така .Другия вариант е да имаш проблем с налягането в рейката , но и там би трябвало да ти покаже грешка при диагностиката , така , че ги накарай да проверят и това .Да пробват мотора в различните режими-празен ход , максимално натоварване и най-вече около тия обороти когато ти забива.Просто в тоя момент би трябвало да ти отчете грешка.
                Alfa Romeo Giulietta 170hp

                Comment


                • #9
                  Отиди в сервиза на Радо в Поморие да ти прегледа колата.
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #10
                    Къде е тоя сервиз в Поморие

                    Comment


                    • #11
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31653
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #12
                        Ходих при Радо в Поморие,оказа се че е ръждясало буталцето на селеноидния клапан и от време на време не работи.След напръскване с WD-40 няколко пъти проблема се реши.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от miro_dr Покажи съобщение
                          Ходих при Радо в Поморие,оказа се че е ръждясало буталцето на селеноидния клапан и от време на време не работи.След напръскване с WD-40 няколко пъти проблема се реши.
                          Ех добре че има свестни механици
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Е , видяли , че се реши проблема .Просто трябва някой дето има малко познания да погледне колата и да пипне на правилното място.
                            Alfa Romeo Giulietta 170hp

                            Comment


                            • #15
                              Това ,което приличе на гъба печурка / / отгоре в/у тръбата от колекторите ли е вакуумния клапан?От горната му страна излиза тръбичка с мн.малък диаметър , а странично излиза една метална оребрена тръба.

                              Не се сърдете,може би ми е тъп въпроса, но ....
                              Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                              Avensis 2011 -2.0 D-4D

                              Comment

                              Working...
                              X